بچگیات






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


کشکول دوستان

همه موسم تفرج به چمن روند و صحرا ، تو قدم به چشم من نه بنشین کنار جویی

صبح، ظهر شب، کیک، کیک،کیک.بفرما کیک...

من؟ به من توهمت می زنی؟ آره؟ ... من؟ من هیچ کاری نکردم. مامان!!

چرا تلفنش رو جواب نمی ده؟ یعنی شما میگی با من قهر کرده؟ یعنی دیگه نمیخواد با من باشه. خدا !!!

یک بار دیگه بپرس تا فکت رو پیاده کنم.

هه هه! چه دماغ مسخره ای داری. هه هه؟ چه چشمای کجو ماوجی داری. هه هه

وای وای چقدر فیلمش ترسناکه...خوبه پوشکما...فیلم فردا شبم که ترسناکه...

برای اینکه بدونین ما چه دخترای خوبی هستیم، بقیش رو تو سایت خودش ببینین: www.bultannews.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,ساعت14:8توسط محمد جواد خانجانخانی | |